Usuwamy azbest!
---------------------------
Od kilku już lat Gmina Kadzidło pozyskuje pieniądze na usuwanie niebezpiecznego
azbestu z naszych dachów.
Nie inaczej jest również i w tym roku. Informujemy, że w wyniku
przeprowadzonego zapytania ofertowego dokonała wyboru wykonawcy i zawarła umowę na realizację zadania
pn. "Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Kadzidło" z firmą Greenland Technology
Paweł Lewandowski, posiadającą wymagane w tym zakresie zezwolenia. W ramach zadania przewidziano w 2020 r.
do odbioru i unieszkodliwienia od właścicieli nieruchomości ok. 296 ton zdemontowanych wyrobów zawierających
azbest (płyt eternitowych).
Zgodnie z zawartą umową koszt realizacji zadania wynosi do 92 679,95 zł. Gmina Kadzidło przeznaczyła na ten
cel środki w wysokości 42 679,95 zł.
Ponadto Zarząd Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Warszawie przyznał dofinansowanie w formie dotacji w wysokości 50 000,00 zł. Trudno uwierzyć,
ale dzięki tym działaniom usunęliśmy w latach 2014-2020 ponad 1 600 000 kilogramów azbestu.
Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Kadzidło w latach 2014-2020
|
Rok realizacji
|
Liczba punktów odbioru
|
Ilość (tony)
|
Koszt (PLN)
|
2014
|
90
|
244,35
|
73 891,44
|
2015
|
129
|
340,92
|
92 047,05
|
2016
|
76
|
185,19
|
45 999,95
|
2018
|
119
|
338,122
|
86 910,88
|
2019
|
86
|
242,745
|
68 162,79
|
2020*
|
109
|
296
|
92 679,95
|
Razem
|
609
|
1647,327
|
459 692,06
|
* przewidywany zakres
--------------------------------------------------
::: Kliknij tu, aby przejść do strony głównej
© Urząd Gminy Kadzidło 2015-2020
|