¬ Strona główna urzędu

 ⇑ Przejdź do załatwienia innej sprawy
 ⇒ Przyjmowanie informacji o usuniętych wyrobach zawierających azbest, od osób
     fizycznych nie będących przedsiębiorcami
 ❒ KROK PO KROKU
  1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij załącznik Nr 1 (patrz punkt Załączniki do pobrania).
  2. Wypełnij załącznik Nr 1, zgodnie z objaśnieniami zawartymi w punktach od 1 do 8.
  3. Wypełniony załącznik Nr 1 złóż w Urzędzie Gminy Kadzidło, pok. nr 8 lub wyślij pocztą.
  4. Prawidłowo wypełniony załącznik zostanie przyjęty. Niepoprawnie wypełniony załącznik Nr 1 będzie musiał być uzupełniony. Wnieś poprawki lub wypełnij nowy załącznik (z uwzględnieniem wskazanych błędów) i ponownie złóż w sposób wskazany wyżej.


 ❒ WYMAGANE DOKUMENTY
  1. Wypełniony załącznik.


 ❒ OPŁATY
  1. Bez opłat


 ❒ MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODBIORU
  1. MIEJSCE ZŁOŻENIA:
    • Urząd Gminy Kadzidło, pok. nr. 8
  2. MIEJSCE ODBIORU:
    • złożona informacja nie podlega zwrotowi


 ❒ JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA
  • Urząd Gminy Kadzidło, pok. nr 8.


 ❒ TERMIN ODPOWIEDZI
  1. Bez odpowiedzi w przypadku właściwie wypełnionego załącznika.


 ❒ TRYB ODWOŁAWCZY
  • Bez trybu odwoławczego


 ❒ UWAGI
  1. Dla każdego obiektu budowlanego, gdzie usunięte były wyroby zawierające azbest, należy wypełnić odrębny załącznik.


 ❒ PODSTAWA PRAWNA
  1. Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (T.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 672 z późn. zm.).
  2. Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31).


 ❒ WYMAGANE ZAŁĄCZNIKI
  1. Informacja o wyrobach zawierających azbest.

 ❒ ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA

© Urząd Gminy Kadzidło 2024